-5% met de code CAZE5
Mijn mand

image
SKU :

Door uw aankopen te valideren, wordt het bedrag van uw bestelling van u afgeschreven

Onder voorbehoud


total des produits 0,00 €
Code -  €
Totale prijs) 0,00 €

Plaats bestelling Doorgaan met winkelen

Veelgestelde vragen


Levering

Het bezorgsysteem wordt beheerd door onze partnervervoerder. Het is opgebouwd rond een schema van vergaderingen waarbij u de beslisser bent.
U kunt uw levering dus plannen op basis van uw beschikbaarheid.
Hoe werkt het? Het is heel eenvoudig:
? Wij informeren u over de voortgang van uw bestelling in uw Cazeboo-account, in het gedeelte 'Mijn bestellingen'.
? Onze partner stuurt u een sms-bericht naar het mobiele telefoonnummer dat u aan ons hebt doorgegeven.
? Dit bericht biedt u data voor een leveringsschema
? Voor elk pakket dat deel uitmaakt van uw bestelling, wordt u gevraagd een programmeerdatum in te voeren. U kunt ze vervolgens op dezelfde datum programmeren om de ontvangst van uw bestelling te vereenvoudigen.

Bij Cazeboo informeren we u graag dat de verzending van al onze producten gratis is. Op deze manier betaalt u geen extra kosten voor de bezorging van uw bestellingen.

Voor bestellingen waarbij alle producten als “Op voorraad” worden vermeld, streven wij ernaar om uw bestelling binnen 24 tot 48 uur voor te bereiden. De specifieke levertijden voor elk product worden duidelijk aangegeven op de website van Cazeboo en bedragen in deze gevallen niet meer dan 5 werkdagen.
Bij bestellingen met gereserveerde producten hanteren wij de langste levertijden voor de voorbereiding en levering. Zo ontvangt u uw volledige bestelling gebundeld.
Als u de producten die op voorraad zijn snel wilt ontvangen, raden wij u aan om twee aparte bestellingen te plaatsen. De eerste optie bevat producten die op voorraad zijn, de tweede optie bevat producten die nog op voorraad moeten worden gebracht.

Momenteel leveren wij aan ongeveer twintig verschillende landen in Europa: Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Portugal, Spanje, Italië, België, Nederland, Polen, Denemarken, Roemenië, Kroatië, Griekenland, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Tsjechië, Litouwen en Letland.
Let op:
Het is belangrijk dat u een account aanmaakt in het land waar u uw bestelling wilt laten bezorgen.
Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en naar Frankrijk wilt laten bezorgen, is het noodzakelijk om een account aan te maken op de website cazeboo.fr.
Anders kan uw bestelling niet naar dit land worden verzonden.

Momenteel verzenden wij niet naar de eilanden. We doen er alles aan om deze situatie zo snel mogelijk te verbeteren en houden u op de hoogte zodra Cazeboo in deze gebieden kan leveren.

Leveringen worden uitsluitend via onze partnertransporteur uitgevoerd op basis van een door u gekozen afspraak.
Zo kunt u rustig de bezorgdag bepalen en bent u direct beschikbaar bij ontvangst van uw bestelling.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice van onze vervoerder DPD en uw pakketnummer bij de hand te houden. U kunt met hen bespreken wat de reden is voor het gebrek aan levertijden.

Wij adviseren u om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Het is tevens van belang dat u contact opneemt met onze partnervervoerder om uw adres bij te werken en/of aanvullende informatie over uw afleveradres te verstrekken.

Soms is er een vertraging in het bijwerken van de trackinglinkinformatie. Wij adviseren u om de volgende dag nog eens op de link terug te komen.
Als dit de situatie niet oplost, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier van onze aftersalesservice, via het gedeelte 'Ik heb nog een vraag over mijn bestelling'.

Indien u een bestelling plaatst met producten die gereserveerd zijn, heeft u de mogelijkheid om via het contactformulier een verzoek tot annulering in te dienen. Zodra de annulering daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van de annulering. Indien u producten bestelt die op voorraad zijn, is annulering van de bestelling niet meer mogelijk tijdens de voorbereiding en verzending van de bestelling. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier, zodat we samen kunnen bepalen wat de beste oplossing is als u de bestelling na verzending wilt annuleren.

De gebruikelijke levertijden zijn over het algemeen op werkdagen, van 08.00 tot 18.00 uur.

Indien het een bestelling betreft met producten die gereserveerd zijn, kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen om te overleggen of een wijziging van het afleveradres mogelijk is. Bij bestellingen van producten die op voorraad zijn, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen zodra de voorbereiding en verzending van de bestelling in gang is gezet. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier om een oplossing voor uw situatie te vinden.

Zodra de bestelling eenmaal is bevestigd, is het vaak moeilijk om deze nog te wijzigen. Orderverwerkingssystemen zijn vaak geautomatiseerd en zodra de transactie is afgerond, kunnen er ingewikkelde wijzigingen worden doorgevoerd. Om echter nauwkeurige informatie te verkrijgen over het beleid van het betreffende bedrijf inzake orderwijzigingen, raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice.

De leverdatum wordt in overleg met u en onze partnertransporteur bepaald. Wij adviseren u om zo snel mogelijk contact met hen op te nemen om de mogelijkheden voor het wijzigen van de leverdatum te bespreken. U kunt dit doen door de trackinglink(s) voor uw pakket te volgen en te controleren of u de bezorging opnieuw kunt plannen.

Wij adviseren u om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Het is tevens van belang dat u contact opneemt met onze partnervervoerder om uw adres bij te werken en/of aanvullende informatie over uw afleveradres te verstrekken.

Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice van onze vervoerder en uw pakketnummer door te geven. U kunt bij hen nagaan wat de reden is voor het uitblijven van de levering en/of het uitblijven van de bezorgmelding (link naar DPD, klantenservice).

Als u de voortgang van uw levering wilt controleren, kunt u inloggen op uw CAZEBOO-account. In het gedeelte 'Mijn bestellingen' vindt u alle gegevens en informatie die u nodig hebt om de voortgang van uw pakket te volgen.
Selecteer eenvoudigweg de betreffende bestelling om informatie te verkrijgen over de actuele leveringsstatus. Indien van toepassing, vindt u hier ook alle trackinglinks die aan uw pakketten zijn gekoppeld.

Vanaf nu bieden wij u de mogelijkheid om uw zendingen te laten bezorgen via onze partner DPD. Wij zijn met onze partner overeengekomen om u de beste bezorgmethode te bieden. Dankzij de expertise van DPD worden de leveringen namelijk uitsluitend uitgevoerd op basis van een afspraak die u zelf kiest. Daarom is het belangrijk om uw mobiele telefoonnummer te kiezen, zodat u meldingen over uw bezorgkeuze kunt ontvangen en hierop kunt reageren.

Het factuuradres vormt de identiteit en de contactgegevens van de persoon die bestelt.
Het afleveradres vormt de identiteit en de contactgegevens van de persoon aan wie de bestelling moet worden bezorgd.
Het afleveradres kan daarom afwijken van het factuuradres.
Als u namelijk wilt dat uw bestelling op een ander adres dan het factuuradres wordt afgeleverd (bijvoorbeeld op uw werk, bij een afleverpunt, bij een tweede woning, enz.), dan kunt u ervoor kiezen om een ander afleveradres op te geven.
? De informatie die u nodig hebt voor de levering, zorgt ervoor dat uw bestelling sneller wordt ontvangen.
Nut van de te verstrekken informatie:
- Volledig adres
- Voor- en achternaam
- Mobiel telefoonnummer (alleen voor het afleveradres, zodat we u op de hoogte kunnen houden van de voortgang van de levering, kunnen communiceren met de bezorger, etc.)
? De informatie die wij voor de facturatie vragen, stelt ons in staat een factuur op te stellen die aan uw wensen voldoet.
Nut van de te verstrekken informatie:
- Volledig adres
- Voor- en achternaam
U kunt indien nodig meerdere factuur- en verzendadressen aanmaken.

Productinformatie

Ja, de producten zijn zo ontworpen dat ze bij een stormwaarschuwing snel en eenvoudig gedemonteerd kunnen worden. Zo kan er snel en veilig gereageerd worden op slechte weersomstandigheden.

Op al onze producten geldt een garantie van 2 jaar.

De accessoires die compatibel zijn met onze pergola's zijn dakzeilen en sets van 4 gordijnen.

Het dakzeil heeft een Anti-UV 30+ behandeling ondergaan, wat zorgt voor een aanzienlijke bescherming tegen zonnestralen.

Bij regen wordt het water via de palen of via het dak afgevoerd. Bovendien zijn sommige producten voorzien van goten om een vlotte afvoer van regenwater te garanderen.

De producten zijn ontworpen om bestand te zijn tegen wind bij lichte omstandigheden. Ze zijn echter niet geschikt voor harde wind.

De dikte van de platen is 6 mm.

Polycarbonaatplaten zijn verkrijgbaar in de kleur wit of antracietgrijs.

Momenteel biedt Cazeboo u antracietgrijs (RAL 7016), mat wit, beige, mosgroen, lichtgrijs en taupe aan.
Alleen de op de site gepresenteerde producten en kleuren zijn te koop.

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, onder “Vraag over een product”. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en uw vragen over onze artikelen te beantwoorden.

Bestelprobleem

Indien u een bestelling plaatst met producten die gereserveerd zijn, heeft u de mogelijkheid om via het contactformulier een verzoek tot annulering in te dienen. Zodra de annulering van kracht is, sturen we u een e-mail ter bevestiging van de annulering. Als u producten op voorraad bestelt, is annulering van de bestelling niet meer mogelijk tijdens de voorbereiding en verzending van de bestelling. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice via het contactformulier, zodat we samen kunnen bepalen wat de beste oplossing is als u de bestelling na verzending wilt annuleren.

Cazeboo biedt u een herroepingsformulier in onze algemene verkoopvoorwaarden. Wij herinneren u eraan dat u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd heeft om een verzoek tot herroeping in te dienen. Alle informatie over de opnameprocedures vindt u in onze Algemene Voorwaarden.

Indien u geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. De contactgegevens van de klantenservice vindt u op de website. Als u contact met ons opneemt, krijgt u informatie over de status van uw bestelling, kunnen we eventuele problemen oplossen en zorgen we ervoor dat uw verzoek correct wordt afgehandeld.

Indien een pakket wordt geweigerd omdat het beschadigd is, ontvangen wij van onze partnertransporteur informatie over het retourneren van het product. Neem contact met ons op via ons contactformulier in de sectie 'Ik heb een probleem met mijn bestelling' en volg het proces voor het aanmaken van het aftersales-bestand. Zo kunnen wij de situatie in de gaten houden en u op de hoogte houden van de voortgang van de herverzending van de beschadigde pakketten.

Nadat u ons de informatie over de bestelling en de betreffende pakketten hebt gestuurd, kunnen wij u de stappen sturen die u moet volgen om de betreffende pakketten naar ons te retourneren. Zo kunnen wij u het niet-ontvangen product toesturen.

Mist u een pakket?
U kunt eerst controleren of u alle pakketten die bij uw bestelling zijn inbegrepen, hebt ontvangen door in te loggen op uw account, in "Mijn bestelgegevens". U kunt dan controleren of alle pakketten bij u zijn afgeleverd. Als u een van de pakketten niet hebt ontvangen en dit komt door een abnormaal lange levertijd, neem dan contact met ons op via het contactformulier van de aftersalesservice.

Ontbreken er onderdelen in uw pakket?
Neem contact met ons op via het contactformulier van de aftersalesservice en geef daarbij aan welke onderdelen ontbreken en wat de codering ervan is (maak een volledige inventaris van de onderdelen in uw verpakking en vergelijk deze met de onderdelen die in de montage-instructies staan vermeld). Afhankelijk van de ontbrekende elementen vinden we samen een oplossing, zodat u met een gerust hart uw artikelen kunt monteren!

Neem contact met ons op via het contactformulier, onder de rubriek "mijn product werkt niet", "mijn product werkt niet meer" of "mijn product werkt niet meer", afhankelijk van de situatie. Wij bepalen welke acties er ondernomen moeten worden om een oplossing te vinden voor het probleem dat zich voordoet.

Het is momenteel niet mogelijk om een product te ruilen. U kunt, zolang u zich nog binnen de wettelijke herroepingstermijn bevindt, een verzoek hiertoe bij ons indienen. U kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier van de aftersalesservice.

Cazeboo biedt een retourservice voor producten die afhankelijk zijn van het volume en/of gewicht. De kosten voor het retourneren van producten bestaan uit een vast bedrag van 26,45 euro inclusief btw per pakket + variabele kosten afhankelijk van het gewicht van het pakket (zie onze Algemene Voorwaarden). Deze retourkosten zijn inclusief de vergoeding van de logistieke kosten die gepaard gaan met retourzendingen.

Klantenruimte

U kunt uw account aanmaken door rechtsboven direct op het pictogram van een personage te klikken.
U komt dan op een login- en/of registratiepagina, klik eenvoudig op “Registreren”.
Nu hoeft u alleen nog maar het formulier voor het aanmaken van een account in te vullen met uw persoonlijke gegevens (titel, voor- en achternaam) en uw e-mailadres. Kies vervolgens uw vertrouwelijke wachtwoord.
Het enige wat u nu nog hoeft te doen is uw account te valideren door te klikken op "Ik maak mijn account aan"

1. U moet eerst naar de inlogpagina gaan die zich bovenaan de pagina met het pictogram bevindt.
2. U komt op de volgende pagina, klik op “Wachtwoord vergeten”:
3. Voer vervolgens uw e-mailadres in. U ontvangt kort daarna een e-mail waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen (de e-mail kan in uw SPAM-map terechtkomen, controleer uw SPAM-map).
4. U kunt nu inloggen op uw account met uw nieuwe inloggegevens.

1. U moet eerst inloggen op uw account, dat u rechtsboven op de startpagina vindt:
2. Meld u vervolgens aan met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. U komt op deze pagina terecht, klik op het tabblad “Mijn persoonlijke gegevens”:
4. Eenmaal in het gedeelte ‘Mijn persoonlijke gegevens’ kunt u alle opgegeven velden wijzigen
Wilt u wijzigingen aanbrengen die op deze manier niet mogelijk zijn?
Op het antwoord hieronder "Hebt u het antwoord op uw vraag gevonden", antwoordt u nee. Via een contactformulier kunt u ons vragen om specifieke aanpassingen aan uw behoeften.

Verbindingsproblemen kunnen door verschillende factoren worden veroorzaakt:
? Fout bij inlogsite:
Mogelijk probeert u in te loggen op de verkeerde Cazeboo-site.
Als u bijvoorbeeld een account op Cazeboo.fr hebt aangemaakt, kunt u alleen inloggen op Cazeboo.fr.
Het zal daarom voor u onmogelijk zijn om een bestelling te plaatsen op onze andere sites: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Zorg er dus voor dat u verbinding maakt met de juiste Cazeboo-site waarop u zich eerder heeft geregistreerd.
Let op: het is belangrijk dat u een account aanmaakt in het land waar u uw bestelling wilt laten bezorgen.
Als u bijvoorbeeld in Frankrijk woont en naar Frankrijk wilt laten bezorgen, is het belangrijk om een account aan te maken op de website Cazeboo.fr. Anders kan uw bestelling niet naar dit land worden verzonden.
? Wachtwoordfout:
Mogelijk kunt u niet inloggen vanwege een fout in het wachtwoord.
In dit geval, als u uw wachtwoord niet meer weet of het bent kwijtgeraakt, nodigen wij u uit om naar de sectie "Ik heb informatie nodig over de werking van mijn account" te gaan. Daar vindt u de procedure die u moet volgen om uw wachtwoord te wijzigen.

Ja, het is zeker mogelijk om meerdere adressen aan uw klantaccount op Cazeboo te koppelen. Dit geeft u de flexibiliteit om verschillende afleveradressen te kiezen, afhankelijk van uw behoeften.

Cazeboo hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Deze worden uitsluitend gebruikt om uw producten veilig bij u af te leveren.
Overeenkomstig de wet op de gegevensbescherming van 6 januari 1978 hebt u te allen tijde het recht om toegang te krijgen tot de gegevens die op u betrekking hebben, deze te corrigeren of er bezwaar tegen te maken.
Deze actie kan worden uitgevoerd:
? Ofwel direct op de website in het gedeelte “Mijn account” en vervolgens in “Mijn persoonlijke gegevens”
? U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan het nodige doen om aan uw verzoek te voldoen.

Cazeboo hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonlijke gegevens. Deze worden uitsluitend gebruikt om uw producten veilig bij u af te leveren.
Overeenkomstig de wet op de gegevensbescherming van 6 januari 1978 hebt u te allen tijde het recht om toegang te krijgen tot de gegevens die op u betrekking hebben, deze te corrigeren of er bezwaar tegen te maken.
Deze actie kan worden uitgevoerd:
? Ofwel rechtstreeks op de website in het gedeelte “Mijn account” en vervolgens in “Mijn persoonlijke gegevens”.
? U kunt contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan het nodige doen om aan uw verzoek te voldoen.

Persoonsgegevens worden gedurende 3 jaar na het einde van de contractuele relatie bewaard.

Betalingen en facturen

Cazeboo heeft zich omringd met erkende partners in de wereld van betaalmethoden.
Uiteraard zijn deze verschillende betaalmethoden veilig.
Hierdoor kunnen wij u een breed scala aan betaalmethoden aanbieden!
Betaalmethoden per land:
Frankrijk:
Aankoop mogelijk op cazeboo.fr met de volgende methoden: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Directe overschrijving (Fintecture)

België:
Aankoop mogelijk op cazeboo.be met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Ierland:
Aankoop mogelijk op cazeboo.ie met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luxemburg:
Aankoop mogelijk op cazeboo.lu met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Duitsland :
Aankoop mogelijk op cazeboo.de met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Oostenrijk:
Aankoop mogelijk op cazeboo.at met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Spanje:
Aankoop mogelijk op cazeboo.es met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugal:
Aankoop mogelijk op cazeboo.pt met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Italië :
Aankoop mogelijk op cazeboo.it met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Nederland :
Aankoop mogelijk op cazeboo.nl met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Polen:
Aankoop mogelijk op cazeboo.pl met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Denemarken:
Aankoop mogelijk op cazeboo.dk met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Finland:
Aankoop mogelijk op cazeboo.fi met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Zweden:
Aankoop mogelijk op cazeboo.se met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slowakije:
Aankopen kunnen op cazeboo.sk worden gedaan met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovenië:
Aankoop mogelijk op cazeboo.si met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Roemenië:
Aankoop mogelijk op cazeboo.ro met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Letland:
Aankoop mogelijk op cazeboo.lv met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Litouwen:
Aankoop mogelijk op cazeboo.lt met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Hongarije:
Aankoop mogelijk op cazeboo.hu met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Kroatië:
Aankoop mogelijk op cazeboo.hr met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Griekenland:
Aankoop mogelijk op cazeboo.gr met de volgende middelen: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Tsjechië:
Aankopen kunnen op cazeboo.cz worden gedaan met de volgende methoden: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

U vindt ze allemaal op het moment van betalen en kunt kiezen welke het beste bij u past!

Meer informatie vindt u in onze Algemene voorwaarden > Betaalmethoden.

Momenteel bieden wij dit betalingssysteem niet aan.
Er wordt momenteel aan gewerkt, maar de optie is momenteel niet beschikbaar in uw land.
Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden > Betaalmogelijkheden

Cazeboo biedt u twee betalingsoplossingen in meerdere termijnen:
- Paypal 4x
Dankzij Paypal heeft u de mogelijkheid om in 4 termijnen te betalen zonder kosten. De eerste betaling vindt plaats op het moment dat u uw bestelling plaatst. De laatste betaling vindt 3 maanden na uw bestelling plaats.
Wat zijn de acceptatievoorwaarden?
De voorwaarden om in aanmerking te komen voor het Paypal-aanbod voor gespreide betaling zijn naar eigen goeddunken. U kunt contact met hen opnemen om samen te bespreken welke oplossingen voor u beschikbaar zijn.

Alm
Betaal in 3 termijnen zonder kosten met Visa of Mastercard dankzij Alma. Op de dag van uw bestelling betaalt u 1?3 van het bedrag van het winkelmandje. Dan betaalt u 30 dagen na uw bestelling opnieuw? van het bedrag van uw winkelwagen. Uiteindelijk wordt het resterende bedrag 60 dagen na uw bestelling aan u gefactureerd.

Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden > Betaalmethoden

Het gebruik van PayPal is gratis.
Het enige wat u hoeft te doen is een PayPal-account aanmaken of een bestaand account gebruiken.
Vervolgens wordt u doorgestuurd naar een dialoogvenster dat door PayPal wordt beheerd, waar u uw betaling kunt afronden.
Zodra uw betaling is uitgevoerd, ontvangt u per e-mail een ontvangstbewijs waarmee u de transactie kunt opvolgen.
Met Paypal hoeft u bij het betalen van uw bestelling op onze site geen bankgegevens in te voeren: uw financiële gegevens worden niet aan de verkoper doorgegeven.
Paypal versleutelt en beveiligt uw gegevens en fungeert als tussenpersoon om uw transacties op een volledig veilige manier uit te voeren.
Paypal biedt, naar eigen goeddunken, een betalingssysteem in 4 termijnen aan. Wij raden u aan contact op te nemen met PayPal om te bepalen of u in aanmerking komt voor deze optie.

Fintecture is een oplossing voor directe overschrijvingen die is goedgekeurd door de Banque de France.
Met Fintecture betaalt u uw aankopen rechtstreeks vanuit uw beveiligde bankomgeving:
1-Selecteer uw bank.
2- Identificeer uzelf met uw gebruikelijke bankgegevens.
3-Valideer de transactie.
4-Bevestig de transactie op uw mobiel.
5-Uw betaling is bevestigd.

De belangrijkste voordelen voor u om met Fintecture te betalen:
? Er gelden geen beperkingen voor het bedrag dat u uitgeeft en uw creditcardlimieten worden niet beïnvloed.
? U hoeft uw IBAN of bankkaartgegevens niet in te voeren.
? Uw bestelling wordt direct verwerkt (in tegenstelling tot een klassieke bankoverschrijving).

Er zijn twee fasen die deze weigering van betaling aan u kunnen bevestigen:
Onmiddellijk nadat u uw bestelling heeft afgerond, wordt u doorgestuurd naar een pagina die u op de hoogte stelt van deze weigering:
Er wordt automatisch een bericht naar uw e-mailbox verzonden ter bevestiging dat de transactie onjuist is.
In sommige gevallen kan uw bank de betalingsautorisatie weigeren (onvoldoende saldo, overschrijding van de banklimiet, weigering door de bank, enz.)
Het spreekt voor zich dat wij de bestelling niet kunnen honoreren zolang de situatie niet door u is opgelost.

In deze gevallen adviseren wij u het volgende:
Geef de redenen voor deze weigering aan.
Zoek een passende oplossing om de redenen voor deze weigering weg te nemen.
Start een nieuwe bestelling en houd daarbij rekening met de volgende redenen (3DS-probleem, banklimiet, onvoldoende saldo, enz.)
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een betaling wordt geweigerd.
We bespreken de meest voorkomende gevallen en hoe u deze kunt oplossen.

Voor bankkaarten en betaling via Paypal:
3DS-systeem:
Cazeboo beveiligt al haar transacties via het 3DS-systeem.
Dit beveiligingssysteem kan per bankinstelling verschillen: de verificatiecode die u moet invoeren, de bankapplicatie die u een bevestigingsverzoek stuurt voor een bepaalde betaling, enzovoort.

Hoe kan ik dit oplossen?
U dient een bestelling opnieuw te plaatsen en de 3DS-procedure van uw bank zorgvuldig te volgen. Wij zullen u daarna doorverwijzen.

Plafond voor internetbetalingen:
Het is mogelijk dat uw bank een limiet stelt aan uw online aankooplimiet (over een bepaalde periode en/of een maximum per transactie).
Enkele mogelijke gevallen:
U hebt in korte tijd meerdere aankopen achter elkaar gedaan. Het totale bedrag overschrijdt uw aankooplimiet.
De bestelling die u wilt voltooien overschrijdt uw limiet.

Hoe kan ik dit oplossen?
Wij adviseren u contact op te nemen met uw bank om de reden voor de weigering van de betaling te achterhalen.
Indien nodig kunt u uw bank vragen om uw limiet te verhogen of een paar dagen wachten om opnieuw een bestelling te plaatsen.
Deze plafondveranderingen zijn mogelijk niet onmiddellijk zichtbaar.
U kunt er ook voor kiezen om een andere betaalmethode te gebruiken.

Weigering om de transactie van uw bank te honoreren:
Er is weinig bewijs om deze zaak te verklaren.
Hoe kan ik dit oplossen?
Wij adviseren u contact op te nemen met uw bank om de reden voor de weigering van de betaling te achterhalen.
U kunt ze aan ons doorgeven, voor welk nuttig doel dan ook, zodat wij in de toekomst onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Onvoldoende financiële middelen:
Wanneer u de bestelling definitief maakt, vragen wij uw bank om te bevestigen dat wij het bedrag van uw bestelling mogen innen.
Een van de mogelijke situaties is dat er onvoldoende saldo is op het moment dat u de bestelling plaatst. In deze gevallen weigert uw bank de autorisatie.
Hoe kan ik dit oplossen?
Controleer het saldo op de rekening die u voor de transactie hebt gebruikt.
Neem indien nodig contact op met uw bank.
Start de bestelling opnieuw zodra uw bank heeft gecontroleerd of uw saldo de bankautorisatie niet opnieuw blokkeert.

Er is sprake van een betaling in behandeling als u de betaling nog niet hebt voltooid met de gebruikte betaalmethode.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat u de 3DS-beveiligingscode niet hebt ingevoerd.
Deze zaak zal snel leiden tot een weigering van betaling. U wordt per e-mail op de hoogte gebracht. (zie betaling geweigerd)

1. Om uw factuur te vinden, moet u eerst inloggen op uw Cazeboo-account met uw Cazeboo-inloggegevens. Om dit te doen, moet u eerst naar de inlogpagina gaan die zich bovenaan de pagina met het pictogram bevindt.
2. Voer vervolgens uw Cazeboo-identificatiegegevens in (inloggegevens en wachtwoord).
3. Zodra u bent ingelogd op uw account, klikt u op het personage-icoontje (uw account) rechtsboven. U komt dan op uw accountpagina terecht.
4. Klik vervolgens op "Mijn bestellingen", al uw bestellingen die u bij Cazeboo hebt geplaatst, worden weergegeven. Klik op "Details bekijken" van de bestelling waarvan u de factuur wilt
5. Klik in het gedeelte 'Mijn bestellingen' op 'Details bekijken' van de bestelling waarvan u de factuur wilt
6. U komt op deze pagina terecht, u hoeft alleen uw factuur te downloaden

Om uw factuur te vinden, moet u eerst inloggen op uw Cazeboo-account met uw Cazeboo-inloggegevens. Om dit te doen, moet u eerst naar de inlogpagina gaan die zich bovenaan de pagina met het pictogram bevindt.
Voer vervolgens uw Cazeboo-identificatiegegevens in (inloggegevens en wachtwoord).
Zodra u bent ingelogd op uw account, klikt u rechtsboven op het persoonsicoontje (uw account). U komt dan op uw accountpagina terecht.
Klik vervolgens op “Mijn bestellingen”, al uw bestellingen bij Cazeboo worden weergegeven, klik op “Bekijk details” van de bestelling waarvan u de factuur wilt.
Zodra u zich in het gedeelte ‘Mijn bestellingen’ bevindt, klikt u op ‘Details bekijken’ van de bestelling waarvan u de factuur wilt.
U komt op deze pagina terecht, u hoeft alleen nog maar uw factuur te downloaden.

Cazeboo-informatie

Wilt u meer informatie over Cazeboo?
Wij nodigen u uit om de informatie te lezen die via de volgende links wordt verstrekt:
Juridische mededelingen
Onze verbintenissen
Wie zijn wij

1. Zoek en kies het product dat Cazeboo aanbiedt via de productcategorieën of rechtstreeks via de zoekbalk. Vervolgens komt u bij het productblad.
2. Voeg het/de artikel(en) van uw keuze toe door op “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken.
3. Uw winkelwagen verschijnt aan de rechterkant. U kunt nu uw bestelling plaatsen (of verder winkelen als u geïnteresseerd bent in andere producten).
4. Om een bestelling te plaatsen, moet u een gebruikersaccount aanmaken (zie indien nodig de vraag "Hoe maak ik mijn account aan"), zodat we het afleveradres, factuuradres en nuttige contactgegevens kunnen weten, zodat de bezorger de levering kan plannen en onder goede omstandigheden kan garanderen *
5. Het enige wat u hoeft te doen, is ons te laten weten welke betaalmethode u wilt gebruiken om de bestelling te registreren en wij regelen de rest!
6. U ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging van de registratie van uw bestelling. Vervolgens gaan wij over tot het voorbereiden en verzenden van de bestelling binnen een aantal dagen.
7. U kunt de voortgang van uw bestelling volgen in uw klantenzone, sectie "Mijn bestellingen".
8. Zodra u bent doorgestuurd naar het gedeelte ‘Mijn bestellingen’, klikt u op ‘Details bekijken’ van de betreffende bestelling.
9. U krijgt eindelijk toegang tot de tracking van uw bestelling door te klikken op “Volg het pakket”.

Wij hebben er bewust voor gekozen om u geen telefoonnummer aan te bieden met een hoog tarief, waar u niet per se alle antwoorden op uw vragen kunt vinden.
Wij streven ernaar:
? Om alle informatie die u nodig hebt (duidelijke instructies, technische kenmerken, afmetingen, enz.) online te zetten.
? Binnen 24 werkuren reageren op al uw schriftelijke verzoeken: schriftelijke antwoorden zijn doorgaans beter gedocumenteerd en nauwkeuriger dan een telefoongesprek.
? Om onze klanten terug te bellen als dit ons helpt om beter aan hun behoeften te voldoen. Om dit te doen, kunt u ons een verzoek sturen via het formulier door nee te antwoorden op de onderstaande vraag: "Heeft u het antwoord op uw vraag gevonden?"

Cazeboo ontwerpt en creëert haar producten met als enig doel om aan uw behoeften te voldoen.

Binnenkort beschikbaar:
Deze status van onze producten betekent dat de datum waarop ze weer op voorraad komen, bij benadering is vastgesteld. Deze informatie vindt u op onze productbladen onder de korte beschrijving.
In dit geval kunt u de functie ‘Waarschuw mij’ gebruiken om een melding te krijgen wanneer het product weer op voorraad is en u interesse heeft in het product. Om dit proces te volgen, nodigen wij u uit om onze FAQ te raadplegen in de sectie "Hoe gebruik ik het productwaarschuwingssysteem dat Cazeboo aanbiedt?"

Slachtoffer van het succes:
In alle gevallen betreft het producten waarvan de voorraad uitgeput is. Artikelen die niet op voorraad zijn, worden vervolgens aangekondigd als 'Niet beschikbaar'.
Dit product wordt verlengd, maar is momenteel niet op voorraad en we kunnen u nog geen datum geven waarop het product weer op voorraad is.
Net zoals in het vorige geval met betrekking tot de artikelen ‘Binnenkort beschikbaar’, kunt u een melding maken die u op de hoogte stelt van de nieuwe beschikbaarheid.
Het kan voorkomen dat bepaalde producten niet meer voldoen aan de verwachtingen van de Cazeboo-community.

In deze gevallen kunnen wij de productie van bepaalde artikelen stopzetten, zodat wij een nieuw assortiment kunnen aanbieden dat beter aan uw verwachtingen voldoet.
U kunt altijd contact met ons opnemen om te informeren of dit product op enig moment wordt verlengd. Als dit niet is gepland, kunnen wij u verschillende alternatieven voor soortgelijke producten aanbieden.

Een niet beschikbaar product kan daarom niet worden besteld.
Mocht er toch een product niet op voorraad zijn, dan kunt u een melding ontvangen zodra het weer op voorraad is.
Dit is de procedure om dit te bereiken:
Zoek hiervoor naar het model dat u wilt hebben. U vindt dan de bijbehorende productinformatie.
Klik vervolgens op de knop ‘Waarschuw mij’ op het productblad.
U wordt doorgestuurd naar een inlogpagina.

Om de waarschuwing te bevestigen, moet u zijn ingelogd op uw Cazeboo-account. Als u hulp nodig hebt bij het aanmaken van uw account, raadpleeg dan de volgende vraag: Hoe maak ik een Cazeboo-gebruikersaccount aan?

? Als u al een account heeft: voer uw e-mailadres en wachtwoord in die u voor uw Cazeboo-account hebt gebruikt en klik op "Ik log in"
? Bent u nieuw bij Cazeboo: Klik op “Registreren” en maak vervolgens uw Cazeboo-account aan.
Zodra u bent ingelogd of geregistreerd, wordt deze pagina geopend. Hier bevestigt u dat er een melding is gemaakt over het product waarin u geïnteresseerd bent.

Het enige wat u hoeft te doen is wachten, wij zorgen voor de rest. Zodra het artikel weer op voorraad is, laten wij het u weten!

NB: Mocht het product niet meer in de verkoop worden aangeboden, dan informeren wij u zodra wij hiervan op de hoogte zijn.

Cazeboo zorgt ervoor dat alleen producten te koop worden aangeboden die op voorraad zijn.
Dankzij het systeem voor prioriteitsreserveringen kunt u de producten die u interesseren definitief vooraf bestellen voor de eerstvolgende aankomst. U heeft volledige transparantie over de geschatte levertijden voor deze producten.
Concreet betekent dit dat u alleen de producten hoeft te selecteren die u interesseren en deze aan uw winkelmandje moet toevoegen.
Pre-orderen was nog nooit zo eenvoudig met Cazeboo.
Meer informatie in onze Algemene Voorwaarden > Reserveerbare producten

Om te pre-orderen bij Cazeboo, klikt u op de knop "Pre-order" die beschikbaar en zichtbaar is op het productblad:
Om uw pre-orderverzoek te bevestigen, moet u zijn ingelogd op uw Cazeboo-account:
Als u al een account heeft: voer uw e-mailadres en wachtwoord in die u voor uw Cazeboo-account gebruikt en klik op "Ik log in".
Bent u nieuw bij Cazeboo: klik op “Registreren” en maak vervolgens uw Cazeboo-account aan.
Zodra u bent ingelogd of geregistreerd, rondt u uw pre-order af en verzekert u zich van voorrang bij toekomstige reserveringen.
Er wordt automatisch een bevestigingsmail van uw pre-order naar u verzonden. Het enige wat u nu nog hoeft te doen, is wachten tot uw product weer op voorraad is en bij u thuis wordt bezorgd! (Wij sturen u e-mails om u hiervan op de hoogte te stellen!)

Bezorging
3/6 dagen

Veilig
betalingen

Geen verzendkosten

Contactloze
bezorging

veilige betaling

Visa
Mastercard
PayPal
ApplePay
GooglePay
Bancontact
Fintecture
Alma

Welkom bij Cazeboo!

Gespecialiseerd in de online verkoop van modern buitenbeslag, met name terras- en tuinoverkappingen, maakt Cazeboo er een erezaak van om u een compleet aanbod aan te bieden om uw exterieur een meerwaarde te geven volgens de laatste markttrends, tegen ultrascherpe prijzen!

Kwaliteit aan de juiste prijs! Dit is het motto van Cazeboo!

Al onze producten zijn doordacht en ontworpen in bouwpakketvorm.
Eenvoudig en snel te plaatsen, zelf uw Cazeboo pergola's, tuinpaviljoenen en carports monteren wordt kinderspel.

Al onze modellen zijn ontworpen om zowel veiligheid als esthetiek te combineren.

Cazeboo biedt u de keuze om aan al uw wensen en eisen te voldoen: canvas pergola, bioklimatisch, tuinprieel, carport, kiosk, ...
Bij Cazeboo wordt er alles aan gedaan om u tevreden te stellen!
Ontdek ook al onze accessoires voor een exterieur dat op u lijkt: canvas en reserve dakdelen worden aangeboden om uw project te perfectioneren .

Om uw keuze te vergemakkelijken, beschikt u over alle technische informatie, een gedetailleerde productbeschrijving en afbeeldingen van de situatie op al onze productfiches.

Betalingen zijn veilig en bezorging is gratis dus profiteer neem het en hebben een goede winkelen!